ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ




7η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
 
 
Θέμα : Γνωρίζω το σώμα μου 
 
 

Που πηγαίνει το νερό όταν το καταπίνεις; Ποια είναι η διαδρομή που ακολουθεί;

Κάνουν όλες οι καρδιές τον ίδιο ήχο; Είναι πράγματι τικ τακ σαν τα ρολόγια;

Γιατί το κεφάλι μας έχει χοντρό κόκαλο γύρω; Τι προστατεύει αυτό το οστό;

Γιατί κινούνται τα οστά στο γόνατο, στον αγκώνα, στον αστράγαλο;

Ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος μυς του ανθρώπινου σώματος;

Γιατί ο αντίχειρας είναι το πιο σημαντικό μας δάχτυλο;

Γιατί έχουμε ανάγκη τον ύπνο; Τι ξεκουράζουμε;

Πως περπατάμε, πηδάμε, σκύβουμε, τρέχουμε;

Τι δουλειά κάνουν τα πόδια, τα χέρια;

Γιατί έχουμε δύο μάτια κι όχι ένα;

Γιατί στεκόμαστε όρθιοι;

Γιατί το αίμα είναι κόκκινο;

Γιατί τα οστά είναι σκληρά;

  
 
24-11-2020                                        Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ
 
 


ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ
 







20-11-20                                    ΟΙ ΜΥΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ


































6η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ


Θέμα  :   Γνωρίζω τα παιχνίδια με μπάλα (αντιστοίχιση)

Δραστηριότητα αντιστοίχισης με θέμα διάφορα σύγχρονα αθλήματα που παίζονται με μπάλα. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με τα αθλήματα αυτά, καθώς και η διάκρισή τους σε επιμέρους κατηγορίες. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αντιστοιχίσουν γνωστά αθλήματα με τις μπάλες και τα άλλα όργανα που χρησιμοποιούνται σε καθένα από αυτά. Ακόμη, η δραστηριότητα προσφέρεται, προκειμένου να διακριθούν τα παιχνίδια αυτά, ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων με τον οποίο παίζονται (ατομικά ή ομαδικά παιχνίδια) και τον τύπο τους (παιχνίδια φιλέ, εισβολής, χτυπήματος / πεδίου).
 
 

5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 

 Θέμα : Αξιολόγησε την διατροφή σου.

Αξιολόγησε την διατροφή που κάνεις, μέσα από μια διαδραστική εφαρμογή και ταυτόχρονα μάθε για την σωστή - υγιεινή διατροφή,  που πρέπει να ακολουθείς.  
 http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10755




4η  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Θέμα :  Θεμελιώδεις δεξιότητες μετακίνησης

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στο βίντεο παρουσιάζονται οι βασικοί τρόποι μετακίνησης του σώματος που χρησιμοποιούνται τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τον αθλητισμό. Επίσης, παρουσιάζονται τρόποι μετακίνησης που χρησιμοποιούνται είτε για την καλλιέργεια συναρμοστικών δεξιοτήτων είτε και για τη βελτίωση της τεχνικής τρεξίματος στον κλασικό αθλητισμό και τις αθλητικές δραστηριότητες. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις θεμελιώδεις δεξιότητες μετακίνησης του σώματος           
.http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/1068



3η  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

θέμα :  Ο ατομικός και ο γενικός χώρος

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παρουσίαση με βίντεο και ανοιχτή δραστηριότητα, με θέμα τον ατομικό και τον γενικό χώρο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση των εννοιών του ατομικού και του γενικού χώρου, σημαντικών εννοιών κατά τη συμμετοχή σε ομαδικές κινητικές δραστηριότητες (π.χ. παιχνίδια, χορό, αθλοπαιδιές). Το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει ένα περιβάλλον μαθήματος Φυσικής Αγωγής, αναπαριστώντας μια ομάδα παιδιών και έναν εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στο γήπεδο ενός σχολείου. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν αποσπάσματα βίντεο που δείχνουν τη διαδικασία εύρεσης του ατομικού χώρου και να πειραματιστούν με τις έννοιες του ατομικού και του γενικού χώρου, εμπλεκόμενοι σε μια δραστηριότητα τοποθέτησης των εικονικών αναπαραστάσεων των παιδιών (ατομικός χώρος) μέσα στον χώρο του γηπέδου του σχολείου (γενικός χώρος).
Πατήστε επάνω : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10506


ΠΗΓΗ http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10506


2η  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Δυναμική οπτική αναπαράσταση κατάλληλου αναπτυξιακού επιπέδου, με στόχο οι μικροί μαθητές να κατανοήσουν, με διερευνητικό τρόπο, τις διαφορετικές κατευθύνσεις. Η εξοικείωση των μαθητών με τις επιμέρους κατευθύνσεις αποτελεί, άλλωστε, ένα από τα ζητούμενα των μαθησιακών εμπειριών στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να πειραματιστεί, μετακινώντας τις ψηφιακές φιγούρες, και να αναγνωρίσει τις πιθανές κατευθύνσεις στις οποίες μπορεί να γίνει κάθε φορά η κίνηση (μπροστά - πίσω, δεξιά - αριστερά, πάνω - κάτω). Ακολουθούν ασκήσεις προσανατολισμού.
                                                                     
           Πατήστε επάνω  :          http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10551

                                     
              Πατήστε επάνω             http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10550


ΠΗΓΗ :  http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10550



                                                                     



  1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης. Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.

Δείτε το βίντεο , πατώντας στην σύνδεση  :   http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10872 , 
Έπειτα σχολιάστε ότι σας άρεσε, όπως αισθανθήκατε,κριτική,διαφωνία,προτάσεις.




ΠΗΓΗ http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10872
              ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : https://images.app.goo.gl/wZdE55fn4PMEuEVo6

Σχόλια