Θέμα : Γνωρίζω το σώμα μου
Που πηγαίνει το νερό όταν το καταπίνεις; Ποια είναι η διαδρομή που ακολουθεί;
Κάνουν όλες οι καρδιές τον ίδιο ήχο; Είναι πράγματι τικ τακ σαν τα ρολόγια;
Γιατί το κεφάλι μας έχει χοντρό κόκαλο γύρω; Τι προστατεύει αυτό το οστό;
Γιατί κινούνται τα οστά στο γόνατο, στον αγκώνα, στον αστράγαλο;
Ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος μυς του ανθρώπινου σώματος;
Γιατί ο αντίχειρας είναι το πιο σημαντικό μας δάχτυλο;
Γιατί έχουμε ανάγκη τον ύπνο; Τι ξεκουράζουμε;
Πως περπατάμε, πηδάμε, σκύβουμε, τρέχουμε;
Τι δουλειά κάνουν τα πόδια, τα χέρια;
Γιατί έχουμε δύο μάτια κι όχι ένα;
Γιατί στεκόμαστε όρθιοι;
Γιατί το αίμα είναι κόκκινο;
Γιατί τα οστά είναι σκληρά;
24-11-2020 Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ
ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ
20-11-20 ΟΙ ΜΥΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
6η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Θέμα : Γνωρίζω τα παιχνίδια με μπάλα (αντιστοίχιση)
5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Θέμα : Αξιολόγησε την διατροφή σου.
Αξιολόγησε την διατροφή που κάνεις, μέσα από μια διαδραστική εφαρμογή και ταυτόχρονα μάθε για την σωστή - υγιεινή διατροφή, που πρέπει να ακολουθείς.
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10755
4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Στο βίντεο παρουσιάζονται οι βασικοί τρόποι μετακίνησης του σώματος που χρησιμοποιούνται τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και τον αθλητισμό. Επίσης, παρουσιάζονται τρόποι μετακίνησης που χρησιμοποιούνται είτε για την καλλιέργεια συναρμοστικών δεξιοτήτων είτε και για τη βελτίωση της τεχνικής τρεξίματος στον κλασικό αθλητισμό και τις αθλητικές δραστηριότητες. Στόχος του βίντεο είναι η εξοικείωση των μαθητών με τις θεμελιώδεις δεξιότητες μετακίνησης του σώματος
.http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/1068
3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
θέμα : Ο ατομικός και ο γενικός χώρος
Παρουσίαση με βίντεο και ανοιχτή δραστηριότητα, με θέμα τον ατομικό και τον γενικό χώρο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση των εννοιών του ατομικού και του γενικού χώρου, σημαντικών εννοιών κατά τη συμμετοχή σε ομαδικές κινητικές δραστηριότητες (π.χ. παιχνίδια, χορό, αθλοπαιδιές). Το μαθησιακό αντικείμενο παρουσιάζει ένα περιβάλλον μαθήματος Φυσικής Αγωγής, αναπαριστώντας μια ομάδα παιδιών και έναν εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής στο γήπεδο ενός σχολείου. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν αποσπάσματα βίντεο που δείχνουν τη διαδικασία εύρεσης του ατομικού χώρου και να πειραματιστούν με τις έννοιες του ατομικού και του γενικού χώρου, εμπλεκόμενοι σε μια δραστηριότητα τοποθέτησης των εικονικών αναπαραστάσεων των παιδιών (ατομικός χώρος) μέσα στον χώρο του γηπέδου του σχολείου (γενικός χώρος).
Πατήστε επάνω : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10506
ΠΗΓΗ : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10506
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Πατήστε επάνω : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10551
ΠΗΓΗ : http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10550
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ψηφιακή ιστορία, αποτελούμενη από έξι σκηνές, που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση γύρω από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και το πώς αυτές μπορούν να απαλυνθούν. Το μαθησιακό αντικείμενο στοχεύει, επίσης, στην καλλιέργεια της αποδοχής της διαφορετικότητας και την ανάδειξη της αξίας της ένταξης και της συνεκπαίδευσης. Στην ιστορία μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου συμμετέχουν στο μάθημα Φυσικής Αγωγής, μαζί με τρεις μαθητές με αναπηρία: τον Θοδωρή (με κινητική αναπηρία), τη Μαρία (με νοητική υστέρηση) και τον Δημήτρη (με αυτισμό). Οι μαθητές με αναπηρία, αρχικά, βιώνουν απογοήτευση, όταν αντιλαμβάνονται ότι δυσκολεύονται να συμμετάσχουν στο μάθημα. Στη συνέχεια, όμως, απλές και εύκολες στην εφαρμογή τους προσαρμογές (στο περιβάλλον, τις ασκήσεις και τη διδασκαλία), τις οποίες υιοθετεί ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, βοηθούν με ευκολία όλα τα παιδιά, με και χωρίς αναπηρία, να συμμετάσχουν με επιτυχία και χαρά στο μάθημα, δημιουργώντας φιλίες. Με αυτόν τον τρόπο, η συνεκπαίδευση καθίσταται εφικτή και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής γίνεται μια θετική εμπειρία ζωής για όλους τους μαθητές.
Δείτε το βίντεο , πατώντας στην σύνδεση : http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10872 ,
Έπειτα σχολιάστε ότι σας άρεσε, όπως αισθανθήκατε,κριτική,διαφωνία,προτάσεις.
ΠΗΓΗ : http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10872
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : https://images.app.goo.gl/wZdE55fn4PMEuEVo6
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου