Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο εργαστήριο γεωπονίας

 

C:\Users\user\Downloads\IMG_20220317_113552.jpg

Ας πούμε μια ιστορία διαφοροποιημένης διδασκαλίας σε τμήμα του εργαστηρίου της γεωπονίας. Αρχικά το σκεπτικό ήταν μια μαθήτρια του σχολείου με κινητικές δυσκολίες να μπορέσει να ενταχθεί στο μάθημα της γεωπονίας με έναν ενεργητικό και συμμετοχικό ρόλο που θα διατηρούσε τη διάδραση τόσο με το διδακτικό και υποστηρικτικό προσωπικό, όσο και με τους συμμαθητές της που είχαν πιο λειτουργικές δεξιότητες στις επιμέρους εργασίες του εργαστηρίου. Η πράξη απέδειξε ότι διαφοροποιώντας τη μέθοδο διδασκαλίας έγινε εφικτό το μάθημα της γεωπονίας να έρθει σε συμμετρία με τις ικανότητες και δεξιότητες της μαθήτριας.'


Δρ Σεβαστή Α. Αποστόλου, σχολική ψυχολόγος ΕΕΕΕΚ Ποτίδαιας

Ίντος Βασίλης, τεχνολόγος γεωπόνος ΕΕΕΕΚ Ποτίδαιας 

 

 

Δράση αξιολόγησης διαφοροποιημένης διδασκαλίας στο εργαστήριο γεωπονίας

Σχόλια